远志草

Get Together - Lenka

Left get together we can talk about the weather

留下来 在一起 我们谈谈天气

Or most anything you like

或者你们喜欢的所有事情

Now we're all together and I hope it lost forever

现在我们在一起 希望能永远在一起

Get my people here tonight

召集大家今晚在此相聚

I love it when we hang around

我喜欢这种相处的感觉

And paint the town blue

把城镇涂成天空的蓝色

And I can't think of anything else

我想不到还有什么其他

I would like to do

我愿意做的事情

Oh we are all connected and

我们在此相聚在一起

we can make it better

我们能让彼此的生活

To live this life

变得越来越充满活力

Oh we can get together and

我们在此相聚在一起

we can talk it over

我们彼此谈天说地

And make it right

不需要什么大道理

Better together better together

最好在一起 最好在一起

Better together better together

最好在一起 最好在一起

Left get together I'll play you my favorite record

留下来 在一起 放你最爱的专辑

And we'll dance into the night

我们会热舞到夜幕降临

Now we're all together I'm so happy to have met yo

现在我们在一起 遇见你们我不胜欢喜

You are just the ones I like

你们就是我的无可代替



【为什么你说我老给你捅刀子...这应该是糖吧! @seven七 

评论
热度(2)

特喵的要准备24考研所以掉落更少了!!(´-ι_-`)且搞且珍惜
杂食党,画风不稳定,多数是左右无差人,爬墙飞快,最近在看9c
————————————————
mcyt/mrfz/ff14(不常摸)/ lor(云的)/p5(云的)
婉拒ys,谢谢
————————————————
我的摸鱼都是随心所为
所以我是黑历史大户,慎关
不要日loft啦真的很不好意思!

© 远志草 | Powered by LOFTER